fredag 24 juli 2009

.

jaha. då väntar man på att man ska börja jobba. jag har udag slängt ut en massa pengar ( det kallas även att betala räkningar). usch vad jag hatar räkningar. jag har aldrig riktigt tyckt om det här med räkningar. men vem gör egentligen det.

igår så var jag hos min kusin marina och hälsade på efter jobbet. det var riktigt kul att träffa henne med familj ( hennes fästman, tvillingarna och hunden athos), hon är liksom som en xtra stora syster när man inte har möjlighet att ta sig till stockholm.

jag kommer att någon dag kolla med min syster zarah om vi har någon dag som vi båda är lediga så tänkte jag att jag skulle ta min över till henne och hälsa på. det var ett tag sen sist vi sågs. vi båda har ju mkt att göra. sen ska jag ta mig till min lille bror hade jag oxå tänkt. det var oxå en evighet sen sist. han har gjort om i sin lägénhet så jag måste se hur det ser ut. han är så duktig på att bygga och dona.

nu ska jag väl fixa iordning en matlåda och så till jobbet.
så jag tackar för mig den här gången=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar