tisdag 21 juli 2009

hmm

jag har insett hur skönt det är med lediga dagar. det är verkligen någonting man behöver. helst om man jobbar i stort sett varje dag.

men även fast man jobbar så mkt är det bra att man har bra arbetskamrater, för de kan verkligen förgylla es dag. jag har haft turen på min sida att komma till en arbetsplats där man är en i gänget så fort man kliver innanför dörren. jag har aldrig känt att det har varit en klyfta mellan mig (som vikarie) och de ordinarie. de ska verkligen ha en stjärna i himlen. för de tar inte bara väl hand om vikarierna utan de tar verkligen hand om patienterna. för de kan verkligen se behoven hos dem.

imorgon ska jag vara ledig... wohoo=D jag ska ha tvätt stuga, men det är fort gjort=D
det kommer ändå vara på kvällen så det gör inget, under dagen kommer jag nog inte göra så mkt eftersom jag känner att jag ska ta det lugnt.

så det ska bli skönt.

nu ska jag se om det finns ngt på tv. annars så kommer jag väl sitta vid datorn resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar